неделя, 20 април 2008 г.

Oтворено писмо до Нина Николина...

-Харесвам Нина Николина...
-Знам, познавам я...
-Харесвам и брюнетки с големи усти...
-Аз пък съм руса и... другото...май имам го...

Ето така започна една история,
която доведе до събитията
да напиша отворено писмо до Нина Николина...
или до жената в сърцето ми...
или до себе си...


"здравей любов
и единствена
за сега
знаеш ли...
ще бъда болезнено откровен...
...в първия момент...
много се зарадвах
че
нещата започват да се нареждат
и това
че
ще имаш подкрепата на някого
с когото да споделяш
неволи и радости

знаеш ми отношението
относно подкрепата
на човека до теб
и как това променя
всичко
особено
ако има и обич

бях също така
и приятно изненадан
че си готова
за подобна промяна

усещах го
че копнееш за
...МОМЕНТА ...
да стане веднага

и двамата
имахме причини
това да не се случи
и с течение на времето
се разделихме
един от друг

копнеех за теб
и те смятах
за една единствена
след това ти замина

много съм си мислил
звънях ти
писали сме си
но...
знаех
че това ще се случи

бях до теб
когато имаше нужда
...е нямало ме е
и когато си плакала сама

знам
че
живата поднася изненади
и понякога
щастието за един
е радост
...или тъга за друг

така е...
определено знаеш
колко те обичам
няма
да ти го доказвам
с думи
наистина
вече се радвам
и съм щастлив
за теб

онази вечер...
ми дойде малко в повече
след като
осъзнах всъщност
какво каза
след като
ти пожелах
цялото мое щастие
да те спохожда
и да е с теб
като
ангел хранител

наистина
нямам право
над теб
нито над това
ти какво правиш
всеки е самостоятелен
и изпълнен с копнеж
да оцелее
така както
смята за добре

ти си намерила
утеха в някой
който не е бил страхлив
като мен
което
го издига в очите ми
и му пожелавам
наистина
да осъзнае
какво
съкровище държи в ръцете си

аз...
имах тази възможност
да те взема
не се борих за теб
защото си мислех
че имаме време
сгреших...

сега
мога да живея
само с любовта
и обичта си за теб
и понякога
късно вечер
да плача и...

да се наслаждавам
на целувката
онази вечер в бара
помниш ли я
с вкус на червено вино
и водка

изпитвах огромна
нужда
да се кача
исках да изкарам
една вечер с теб
исках да те
прегръщам
и успокоявам
когато плачеш
и така
да посрещнем
изгрева

искам това нещо
да бъде усетено
от някой друг
защото знам
че това
ще те направи силна...

аз...

аз
ще продължа
и
някой ден...

пак ще се засечем
и ще се смеем
над всичко това

зная
че те изпуснах
като жена
но няма да позволя
нищо да ни попречи
да те изгубя
като приятелка

никога
не съм имал намерение
да спирам отношения
и комуникация
с теб
и двамата имаме
прекрасна
връзка помежду си
знаеш винаги
как да ме
намериш...

а аз
само
ще си затворя очите
и пак ще съм
с теб
ще усещам
вкуса на
устните ти
гъделичкащия поглед
усмивката ти
топлите докосвания
нежността
с която ме обгръщаше...

зная...
че всеки мъж
ми е завиждал
в твоята компания
както и аз завиждам
на всеки
които изпита
любовта ти...

единственото нещо
което ще поискам
сега е...
да не ме забравяш
като приятел

ще пиша
винаги
особено
когато
изпитвам нужда
да ти давам това
което смятам
че заслужаваш

обичам те
не на шега
и те
пускам свободна
като онази фраза
помниш я нали

"ако обичаш някого истински, пусни го да си тръгне..."

ето
с най голямата си
прегръдка
и със сълзи в очите
те пускам

бъди миличка щастлива
и заради мен
и знай
че моя живот
е винаги отворен за теб...

бъди добре дошла в него
когато и както поискаш

зная
че ще се справиш
защото
ВЯРВАМ В ТЕБ

сега малко
ще замълча
поради обясними
причини
но...
ще те обичам


заслужи си го
и се гордея с теб
подкрепям те

твой приятел
ЗАВИНАГИ
блу..."

.................................................

-Блу...ще разбуниш много духове ?!...
-Това е целта Перличке...
-.../дгд/ хахах...
-дам ;)))



Няма коментари:

Публикуване на коментар