петък, 18 април 2008 г.

Коридор с морска вода...


Пристъпих бавно и по аромата, останал в коридора, усетих присъствието ти. Тъмнината поглъщаше очите ми и само усещането, останало за познати предмети, ме предпазваше в приближаването. С чувство за изгубено ориентиране, крачките ми пропадаха в пропастта на повличащия ми страх. Внимателно следвах извивката му, докосвайки с пръсти стената и това жасминно обкръжение ме омайваше невидимо в изкушението да те търся.
С вътрешно напрежение, избиващо по цялото ми тяло, се ослушвах за шумове, по които да те намеря. Мракът притъпяваше всичко, потопявайки в адреналин ушите ми, загубили слуха си. В слепота задържах дъха си и с изгарящи за въздух гърди, спрях изведнъж, незнайно защо. Уханието ти ставаше все по-силно и като полъх се носеше бавно към лицето ми. Като летен бриз, разхлаждащ нощем горещото ми тяло.
Топъл дъх ме погали по устните. Помнех аромата от предишния път, на който никога нямаше да забравя вкуса му. Тялото ми трепна, а ръцете ми прегърнаха тъмнината и докоснаха голите ти настръхнали ръце. Тялото ти се притисна в мен и ръцете ти ме привлякоха, скривайки се в топлината ми.
Косата погъделичка лицето ми и кадифената й нежност се разля с жасминното си поглъщане. Прегърнах всяка една частица от теб и леко се наведох да те целуна. Повдигайки устните си, те докоснах в изгарящата им мекота.
Усещах малкото ти сърчице, притиснато в гърдите ми и с приспиващо, унасящо спокойствие, заливаше в приятно усещане цялата ми душа. Забравих за тъмния студен коридор. Бяхме на брега сред белоснежни пясъци. Морето разбиваше вълните в краката ни, потопявайки в Синева сливащата се гледка с небето.
Виждах те пред мен толкова красива и нежна. С отворени очи от кехлибарен, поглъщащ цвят. Косите ти, леко развяващи се с полъха, докоснаха наболата ми брада. Ръцете ти погалиха голата ми глава и се надигна на пръсти да ме целунеш.
Крясъкът на чайките беше свидетел на желанията ни да се впуснем в леглото от пясък, завиващо ни с вълните от топли мекоти. Прокарвах пръстите си по мократа ти кожа с морска вода и обгръщах гърдите ти с шепи. Потопявах се бавно в теб, погубвайки безмълвно страстта да те изпивам сладострастно.
Стенанията ти от докосванията ми се сливаха с вълните. Ръцете ти все повече и повече ме привличаха в теб, достигайки в нежност с проникването. Брояхме всяка седма вълна, заливаща ни с тътена и се поглъщахме. По-силна! По-голяма! По-увличаща телата ни едно в друго.
Лежахме в красотата на удоволствието, в неспирни танци с душите ,в шепотите на милувките ни, обгръщащи ни с топлината на предстоящите изгарящи чувства.


Жасминното обгръщане ме върна в тъмния коридор. Отворих очи и косата ти се беше разпиляла върху възглавницата. Спеше толкова тихо и нежно като ангел. Сънуваше с усмивка и очите ти шареха под клепачите. Дъхът ти ме галеше топло. Целунах те в прегръдката си и в тишината побързах да се върна на белоснежния плаж, след вълните, разбиващи се в краката ни.
Затворих очи... и усетих целувка с вкус на морска вода...

Няма коментари:

Публикуване на коментар