петък, 18 април 2008 г.

Малките неща.../5/



-Когато не убиваш, какъв си ?!...
-Очарователен...
-А с какъв цвят бельо съм?!...
-Без бельо си...
-Съблечи ме...
-Ти си пияна...
-И?!...
-Това е лоша идея...
-А това?!...
-Точно за това говорех...
-А роклята, която свалих?!...
-Направи грешка...
-Тогава?!...
-Изкушаваш търпението ми...
-Какво искаш да направя?!...
-Замълчи и продължавай...
-Това прелюдия към секс ли е?!...
-Там където израснах, много не говорехме...
-Харесват ли ти гърдите ми?!...
-Ти си истинска блондинка...
-Внимавай. Боли ме. Тясна съмммм...
-Кажи ми, че е ...
-Ти кажи, че ме обичаш...
-Не обичам да спя без теб...
-Гаден си...
-Винаги съм бил такъв. Това ще промени ли нещо?!...
-Какви се тези въпроси?!...
-Разкриващи...
-Толкова си потаен, а и си любопитен...
-Но се връщам при теб...
-Сещам се защо се връщаш...
-Имам подарък...
-И миналия път, така каза...
-Този път е в сака...
-Добре...
-Не искаш ли да разбереш какъв е?!...
-Не сега, с теб съм. За мен това е важно...
-Но аз ще си тръгна на сутринта?!...
-Ти винаги се измъкваш по тъмно...
-Този път искаш ли да остана?!...
-Това шега ли е?!...
-Миналия път ти обещах...
-Не ти вярвам...
-Защо?!...
-Защото знам, кой си. Защото знам, как израстна. Защото знам в какво те превърнаха. Защото и мен ме направиха такава...
-Помниш ли, когато ти обещах, че ще те заведа в Париж?!...
-Беше отдавна. Мислех, че си забравил...
-Някога да съм те забравил?!...
-Забрави един рожден ден...
-Беше, мой рожден ден. Мразя да празнувам...
-Париж?!...
-Някой ден...
-Някога...
-Точно сега...
-В този момент...
-Ще ти кажа, че те обичам под Айфеловата кула...
-А ще ме целунеш ли?!...
-Мога да ти покажа как...
-А Усещането, какво ще е?!...
-Навярно ще по-хубаво, отколкото във Венеция насред площада “Сан Марко”...
-Това ли ми е подаръка?!...
-Ако кажа ДА, ще продължиш ли?!...
-Кога тръгваме?!...
-Днес се чух с майка ти, докато беше в банята. Иска а заведем близнаците. Купила им е подаръци и иска да преспят там?
-Много ги глези...
-Те я Обичат!
-И ти я Обичаш! Мръсник...
-Иначе нямаше да се оженя за теб!...

Няма коментари:

Публикуване на коментар