понеделник, 6 август 2007 г.

...коктейл ВОДКА-МАРТИНИ

Днес попаднах на една тема за коктейл Мартини :) и се сетих за една рецепта, отпаднала след редакцията на един разказ, който беше написан под влияние на определен вид настроение. Оказа се малко претрупан и реших да го съкратя, така и не се наканих да напиша втора част. Но въпросната комбинация още седи някъде в главата ми.
Така или иначе темата ми е за коктейл Водка-Мартини и ще ви я представя по начин, който на мен си ми харесва. Това си е моята страница и мога да си правя каквото пожелая и да го напиша така както на мен ми харесва...
За настроение Depeche Mode и Absolut Vanilia, чиста и студена в голяма чаша...
... само да предупредя, не съм синеок барман но,... лятото като когато почернея и късата ми коса изсветлее от слънцето и бялата ми риза се впие в бицепсите ми и усмивката ми се качи на лицето, рядко може да се намери място в нощният ми бар. Но ще си отделя една вечер, без тълпи, без навлеци, само за коктейли ...
Ще седнете срещу мен, много усмихнати, ще си кажем нещо весело да разчупим тишината и ще пием заедно онзи коктейл ВОДКА-МАРТИНИ от филмите на Джеймс Бонд...
Стандартна чаша, широка в гърлото за отпиване, стесняваща се на доло с тънко високо-столче. Ще я напълня с натрошен лед и ще я оставя да се охлади върху една хартиена салфетка. Ще извадя голяма стъклена чаша и ще я напълня с обикновен лед на бучки.
От една бутилка сух Вермут-Мартини ще сипвам без да отмервам, докато не покрие първата бучка лед в чашата. След това ще извадя бутилка Водка-чиста, без аромати, ще отсипя два пъти по 50ml и докато ги изсипвам една по една може би малко ще долея още. С една метална бъркалка за разбъркване на коктейли с дълга дръжка и с малка лопатка отпред, ще почна да разбърквам Мартини-то, Водката и леда. Естествено разбъркано не разбито, щом ще правим коктейла на 007 поне да следваме прословутата реплика хахахах...:):):)
-Разбъркан , не разбит...
Ще взема коктейлната чаша, която вече се е охладила от натрошения лед и ще я изсипя. Ще взема една цедка през която ще започна да изсипвам РАЗБЪРКАНАТА течност вътре. Ако не знаете каква е разликата от разбит и разбъркан, някой ден трябва да опитате и от двете.../аз не знам/ :):):)
Ще се пресегна от една чаша и ще взема само лимонена кора, обикновена. Ще я вдигна над чашата и ще я усуквам точно с жълтото надолу към течността и ще започне от кората да пръска, онова леко горчиво вещество и да се полепва по повърхността на течността и да се отдалечава по краищата на стъклената чаша.
По жълтата част на лимонената кора ще останат подобни на олио капчици, ще ги натъркам в ръба на чашата. Не от външната част на стъклото, нито от вътрешната, а самия горен ръб. Някои биха пуснали това парче вътре, но аз няма да го направя. Ще взема чист лайм нарязан на две и ще го стисна колкото да капнат вътре 2 капки сок от него. Не повече и понеже това е прословутата напитка с маслинка къде я забравям. С една пластмасова коктейлна игла, забождам една зеленикава с изчистена костилка с малък пълнеж и я поставям в чашата. От светлината и от тънкия кристал на чашата, образът и ще се пречупи и ще изглежда малко по голяма, чак ще ви идва да я грабнете...
...и ще поднеса коктейла, и ще се Усмихна!!!

Enjoy :):):)

Е Кой иска от Моя коктейл ?!?!?!?! :):):)

...Ми това беше моята версия, на който му хареса наздраве!!! Има сигурно много начини как се приготвя Водка-Мартини и най-вероятно всички са правилни!!!
...ох и на мен ми се допи, сега трябва да спра и да ходя малко да по спортувам, че от толкова алкохолни мисли паласките ми нараснаха,
ако ли не по късно на чаша халба в "Гюлето" ще реша проблема,
ще мина на бирена диета :):):)
...но това е друга тема :):):):)

Няма коментари:

Публикуване на коментар