понеделник, 6 август 2007 г.

...НЕцелуната

Тайни притихнали,
в теб НЕпроникнали.
-Мигът ми е приласкан...
-От нежност ли е събран?
-Ангел ми мълви!
-Не...той рони сълзи....

...една тишина,
възседнала синева.
-Пристигаш сама?
-Аз съм дъщерята на съня.
-Пак ще се усмихвам.

-Нощем треперя.
-Да мечтаеш НЕ смееш?
-Ти не ме...забрави.
-Всичко...изгори.
-Ти...за...следващите,
чиста остани.


-От любов...разтворен.
-Ох ти си от лудост болен.
-За теб ще целувам...
-А мен кога ще целунеш...

-Останала светлина...
-...Дар прекрасен!!!
-Нежно ме омая...

-Съзнанието пробуди!...
тъмнината НЕбяга
...малка усмивка,
зората НЕизгрява...

-Споделям желания!
-...Ново начало?
-Познато чувство!
-Преживяване...различно?
-Сърцето малко,
корема стиска...
-Душата ти шава,
тялото ти... НЕизгаря!

...НЕукротявам сърцето,
във бяло съзерцание...
медно любовно създание,
...душата ти разгръщам,
при теб се връщам...
...безверен ти вярвам,
пак теб те пожелавам...

-Ти си моето спасение...
обичам те цяла...
-Събрана от парчета...???
-Да дишам ...научи ме?
-Толкова много искаш
...целуни ме!!!



Няма коментари:

Публикуване на коментар