понеделник, 6 август 2007 г.

бира и още нещо ...

...тъкмо да угася служебния комп и хоооп една рецепта изплува от небитието на нет пространството, само дето James Blunt не ми запя алелуя с You're Beautiful в акомпанимент на Jesse Cook с виртуозната си китара... и като ми светна ...ще готвя тази вечер... и понеже ще съм сам, ще си правя нещо прилично, пълно с бира в която още не са открили Бифидус Есенсис...
...ми... че знаете ли как ми изчиства корема, нищо не остава в него, така го издува и го изхвърля на сутринта, че ако разкажа половината жени... че и малко повече, ще ми завидят... тя тая бактерия на 100% я има в бирата, ама който се светне да я търси, ще спечели и мъжката половина на планетата... бира Активия с Бифидус Есенсис...

...само да ме абонират доживотно... за идеята де... и да стана рекламно лице... къФФФ кеф ще е...ама още съм с плоско коремче и ... но бързо се уча и в скоро време ще нарасна, само ме "изберете" и като едно херувимче ще пърхам с мигли и ще пия жадно халби с Бифидус Есенсис... ще придобия онова тъпо изражение и веднъж оправил си живота, като рекламно лице... хич няма да ме е ения, как ще изглеждам и с удоволствие... ще се правя на маймуна по панаирите... показвайки си пълния "изчистен" корем от тая бактерия... как и беше името ...а Бифидус Есенсис ...
...та минавам аз през една сергия в близост... и едвам преглъщайки от слюнки, които ще ме задавят, фъфлейки изграчих...
- ъ-ъъъ една глава лук...
...оня ме погледна, погледна щайгата между нас, дето ни вади очите и на двамата и с бирена пяна по устните си, зачервил гребена на слънцето... сигурно и той пие от моята бира с Бифидус Есенсис... разбра че ще забогатеем и двамата от идеята и...
-ъ-ъъ ей тука имам пресен ...
...и като се наведе да рови помислих, че е заспал... но по едно време се изправя, гледа ме така някак си все едно сме от един клуб, облечени във сини сака, обозначаващи ни с емблеми от клуба на Бифидус Есенсис... и бъдещи милионери...
-ъ-ъъъ има промоция на последните картофи ... 3 кг за левче...
...нали се надушваме вече, реших да му направя кефа и рекнах с препълнена уста от слюнка, гледайки го как надига изпотената бутилка с бира, едва не му я грабнах...
-...давай ...!!!
...минах на отсрещния тротоар, дето ми се стори прекалено далечен, след гледката как течността пълна с Бифидус Есенсис се изля в търбуха му... направо ми призля... ама тоя ме води вече с един корем и половина...
...набързо купих някакви пилешки филета и бирааа... богата на моята неоткрита бактерия ...
...е малко време ми отне, докато изчистя мивката от последното ми готвене и половин опаковка препарат за съдове, но се справих ... изкарах ускорен курса за калфи и сега, който иска... мога да му мия чиниите, само срещу малка почерпка... с предимство са тези по морето, през летния сезон... сам си осигурявам транспорта ...
...та нахвърлях филетата в йенската тенджера, леко ги посолих, изсипах една чаена чаша бира... заболя ме сърцето, но си казах, че ако не изври ще я допия от манджата... изчистих голямата глава "лук" дето ми я продаде ортака и... ми се стори прекалено голяма, ама в рецептата пишеше "глава лук" без уточнения за размера... взе връх и бирата попи в лука, ама кво да се прави, нали сме членове в бъдещия консорциум с продавача... та без да се замисля похлупих купчинката, дето се извисяваше над плуващите в бира филенца... и в микро-велето на най силното за 15 минути... ама аз малко съм скептичен, та преместих на 20 минути, измих 5-6 картофа и си ги задуших, както аз си знам и седнах да си мрънкам за бирата, пишейки за Бифидус Есенсис ...
...е вече една халба изпих, докато съчинявам това, но аромата... който се носи около мен ...е невероятно свеж и мога да ви го опиша... ама трябва да сте на поне две бирички за да ме разберете...
...преди малко часовника иззвъня, че всичко е готово и докато привършвам с поста, манджата леко изстива... но успях да я опитам и лука дето ми се стори, че е в повечко... си е в прилично количество, а филетата едни такива белички и картофите едни такива леко загорелички...мммммм...
А наздраве... то тая бактерия скоро нЕма да изчезне... та имам още да тренирам за рекламно лице и... ако имате идеи и рецепти давайте, че имам да наваксвам ....само да са с Бира ...

Няма коментари:

Публикуване на коментар