понеделник, 6 август 2007 г.

Непозната...

-Ало... да...
-Аз съм...
-...но...
-Полунощ е...
-Адресът ми...
-След 15 минути...
-...защо...
-Не може ли да поговорим...
-Не за?... А... за вас...
-...Да...
-Странно...така е...
-Ти си това което аз не съм...
-Да... харесваш ми...
-Казваш, че си... добра...
-Това само ме възбужда...
-...искаш да си лоша... за...
-Страх те е някой да не те опитоми...

-Да те завре в клетка...
-...да си крехка...
-Такива не сме...
-Имаме избор...
-Ти имаш избор...
-...искаш тръпка...
-Удоволствие...
-Знаеш как да си го набавиш...
-Обществен данък плащаш ли...
-Не е нужно...
-Искаш да си...
-...ти си...
-Аз дали искам да си такава...
-Искам те...
-Искам да изкарам с теб...
-...една вечер...
-Отколкото цял живот...
-...да... да си мечтая...
-И... колко си добра...
-А... колко струваш...
-...а до сутринта...

26-08-2006г.

Няма коментари:

Публикуване на коментар