понеделник, 6 август 2007 г.

нещо лично...

...намокрих чашата и я сложих в камерата до шишето с Absolut... нарязах малките зеленикави лимони...които така ме изкушиха в неделния следобед, че ги замених за жълто-красивата стандартна форма... все пак реших да сменя нещо и започнах с лайм-а... една нова форма на доставяне на част от удоволствието в следобедните жеги... опит за разхлаждане или опит за...
"...-Сипи едно ...да се РазвеселимЕЕЕ!..."
...е що ми трябва да го правя... нима климатика не бълва 21С охладен въздух... нима усмивката ми денем не слиза от лицето... проблема май е накъде дълбоко в мен... снощи седнах и включих на Ултра и започнах да слушам, кой за какво пише...и го вълнува макар, че вчерашния ми ден беше психо-скапан... реших да се довърша с нещо наречено психо-измама, че имам съмишленици ... общо взето четох малко глупости... много истини... прекалено много желания и нито една изповед... попаднах на какво ли не... някъде ме изпълваха приятни чувства... други се охлаждаха от страсти разпалени с нечии чужди желания... общо взето се потопих бавно и неусетно във възможността да изтрия част от себе си... ако успея да разбера как...
...няма как... извадих чашата хванала скреж от камерата... сложих две четвъртини Лайм и две бучки лед... долях един пръст над тях от ледената водка и досипах до ръба тоник... който започна да се пени и пръска навсякъде във въздуха в газирани мехурчета... падайки задължително отвън до чашата... а леда започна да се върти в танц с Лайм-а и... да издава едни приятни звуци... като че ли това беше химна на жадните хора... ми и ние трябва да си имаме мелодия... която да ни обединява и кара да се чувстваме приятно... независимо какъв повод наближава или създаваме... и отпих жадно...
...невероятна ледена тръпка запълзя... леко горчивия вкус и приятната пареща но... ледена течност се завъртя бавно... и преглътнах преди да ми изтръпне езика... и почувствах вълна на еуфория... която нахлу в мен... изпитах спокойствие... стисках ледената чаша и не усещах... че са ми измръзнали пръстите... представях си как се разхождам... на самотен остров с теб... и усещах смеещия се... ти дъх близо до лицето си... вълната продължаваше в мен и достигна до всички части на тялото... но ...преди това чувствата ми... те пожелаха, а после и тялото ми...оставаше да те прегърна и притисна в мен... да почувствам топлината и нежните ти милувки... усмихнах се и отпих преполовявайки чашата... огледах се и бавно продължих да чета скучните неща... които пиша ... имам желание да изчезна... да се потопя в желания и порок... оставяйки само мъртви клетки след себе си... от силната музика... моята вълна на Чили-Хаус премесена с малко Техно... и високи децибели с почти изпита ледено-студена течност... време е за втора доза и страст в желания... която ще нахлуе с бушуваща сила... да ме отнесе... готов съм да се завъртя ... и се отправих към ледената прегръдка... на удоволствието... което ще ме изпепели...

Няма коментари:

Публикуване на коментар