неделя, 20 юли 2008 г.

Да усетиш кръвта на...



...удоволствието?!...
Странно!
Знаеш ли, че винаги има по силна тръпка. Нещо се случва и предишното силно удоволствие
се заменя с ново.
По-тръпнещо!...
Жегва някъде под брадичката и когато преглъщаш го усещаш как пълзи надолу. Пълзи и си търси пространство да изригне в момент, когато отваряш устните и искаш да сподавиш стона.
Всмуквайки напуканите ми устни. В захапващ миг и усещаш кръвта ми.
Солена.
Пареща.
Проникваща.
Такава, каквато те изгаря с опожаряваща вълна на чувства, заменили едно невероятно удоволствие с ново удоволствие. Още по-ярко и по-живо, което ще замениш с друг момент с още едно и с още едно и...
Ще дишаш, докато устните ти усеащата топлия ми дъх на желанието, да те обгърна и разпъна в нощта оставила се на порива в теб, да те обладавам бавно и дълго.
Прониквайки във всички точки по тялото ти. Достигайки ги с онова желание, което те кара да продължаваш да търсиш по-силното и по-страстно тръпнещо в нежности удоволствие.
Докато съблазняването плува около теб, а ти си се оставила да разтвори косите ти на повърхността. Гърдите ти да се показват едвам с набъбнали зърна, леко галещи водата. Висейки, едва ли не във въздуха.
С онова приближаващо се с плясъка на вълните проникване преминаващо, като топли ручей около теб.
В аромата на тихия полъх донасящ шепоти, достатъчни да те взривят в крясъци за докосвания на ръцете ми по бедрата ти.
Отнемайки ти пълзящата тръпка и захвърляйки я в устните ти. Точно в момента, когато ги захапвам.
Прегърни ме сега и ми кажи, това удоволствие ще го сравниш ли с нощта, когато изневерихме на Дявола?!..
В нощта, когато повдигаше тялото си към гърдите ми и усещах влагата между бедрата ти?!...
Разкажи ми за момента в който те отпих и проникнахме в необятните територии на изкушенията с който ни дари и му изневерихме са пореден път?!...
Направи го ?!...
Разкажи, но... и внимавай...
Защото ти захапа устните му и той живее и в теб...
И с гордост се оглежда в нас!...


Няма коментари:

Публикуване на коментар