неделя, 16 ноември 2008 г.

и кърваво червени започнаха да растат...

...и с бяла риза видях те да се носиш над тревата
и след теб кървави макове разцъфаха с поклон
и пътека остави, червена да те последвам
и продължаваше да събираш шепот от тишина
и вятъра те разголваше и притихнала те усещах
и за миг ритъма на сърцето ми... като, че спря
и исках да те отпия и в шепи да те нося
и да бъда голотата... и горещия трепет до сутринта
и исках нежно и бавно да те разсъбличам
и в жажда да ме обгръщаш и да съм утолен
и... ме погледна, зеленооко ме жегна
и започнах да дишам от устните ти
...капеща тежка, жива вода...
и искам... Още и оЩе и ощЕ
и искам да останеш още малко
и искам макове, кърваво червени...
и искам да ме топлят, защото е... студено
и искам тихо... да растат над мен...

1 коментар:

  1. :)

    Здравей, BlueNeo !
    Напоследък съм се захванала с една доста трудна задача,
    да подредя наличието на богатия си арсенал от снимки в ЕДНО,
    непосилно е , но завидната ми упоритост, да се надявам ще даде едно рамо :)
    Та, цялата тази безсмислена интродукция ,
    води след себе си Една ,
    която открих и мисля на това маково поле,
    с Още-и-оЩе-и-ощЕ->,
    ще Й бъде лековетрено и помилвателно ! ;)р
    Надявам се , да ти хареса :)

    http://i303.photobucket.com/albums/nn150/Bebsy7/ametist/f8535.jpg?t=1229626937

    МаковоОпиумаВечер,
    ... Ти пожелавам :)

    ОтговорИзтриване