сряда, 8 октомври 2008 г.

и леко горчив...

още заглъхва гласа ти с аромат по оранжевото
със стонове прокраднати някъде из дълбините
с кикот и захапващи незабравени спомени
донесли сълзи от радостни чувства
споделени с обич, обгърнала кръговрата
да...ама не
кръговрата се скъса...
пропаднаха мечтите
надеждата си замина
останаха Самотите
множествено число ...не е Самота
просто се изнизват дните
а понякога тъгата мълчи, дори болката ... тихо трепти
и тогава съм доволен, че... идва края на мислите
аспирин, чаша с проблем
втора да те замъгли
трета...кой да ги брои
сутрин, ти си далеч
с мирис на море и усещам те
а така те искам... и да съм с теб
че преглъщам собствените си страхове
и ...проклинам се , че те отблъснах
а какво... остава ни ...напред
случайни срещи
или...невъзможие
от откраднати раздели криещи
...че най-хубавото нещо тепърва предстои...
за някои други отговор е
-Може би!
но за мен какво е
мисля си
дали сърцето ми все още си тупти
а ще се събудя ли
за да те гледам как прегръщаш ме с очи
и нежно да ме целуваш
такъв, какъвто съм
и
леко горчив...



2 коментара:

  1. Мисълта по - лесно блуждае в самота...
    Да си обсебен от дявола,е изключение, да си обсебен от жена, е общо правило. Истинското име на любовта е плен.Пленява те душата на една жена. Плътта и също. Понякога повече плътта, отколкото душата. Душата е любима, плътта - любовница.
    Колко мрачина има в светлината на Венера!

    ОтговорИзтриване
  2. Не зная sa6a... но като разбера ще го публикувам в научен материал хахаха ;)))
    ...та какво казваш за дявола ?!... ;)))

    ОтговорИзтриване