петък, 13 ноември 2009 г.

5 Things About Me...


1
През м. Май - най-вероятно отсега няма да зная къде ще бъда ?!...
Интересното е, че все към морето ме тегли...
Едно е ясно обаче - зодията ми наистина е Чревоугодническа...
Започнах съвсем наскоро да се интересувам силно от "кухнята" ... ъъъ - имам предвид собствената ми и в преносен - "Готварската" - с акцент върху рибните отрасли...
Нямам сладък "зъб", както напоследък чета за разни кулинарни величия.
Но определено от както се помня все към "соленото" ме тегли.
И така се отправям на пътешествие към необятното ми бъдеще, в което така незнайно се изправям все пред различни препятствия...
Уреди?!... уффф - най-важната тема, свързана с материалните устои на личността в момент по време на криза...

Печка - Има / 1 брой/
Тави - Има /алуминиеви и стъклени/

Тигани - Има /Загарящи за жалост - как искам един нов ТЕФАЛ/

Тенджера - Има / 1 брой - но е "Железен"/
Хладилник - ЧЕК / демек "железен" ... бе има го + камера - и то работеща при минус температури по Целзий/

Аз - Чек ...

Желание - ЧЕК /преливащо/

И като започнахме с точка 1 - ми допреди годена и половина исках да отида в Бургас, сега искам в Дружба...


2
Нещата, които харесвам ?!...
Ако започна с това кое Харесвам и кое НЕ, ще стане много дълга точка ДВЕ... по-скоро мога да се насоча в един аспект на моите предпочитания...

Оууу - и това е дълга тема, но понеже и сезона е подходящ, на първо място:

Червено вино

Наскоро открих тип музика съчетана с лек Джаз

Фотография - това трябва да е в отделна точка, но пък е нещо, което подлежи на развитие и тепърва ще трябва да влагам пари в него, за да стане отделна точка... до тогава - ще дерзая...

Спорт- и то строго дистанциран в две насоки... crossfit и любимото ми ..."бягство"


3
Занимавал съм се единствено само с едно - да си губя времето.
Вече почти 15 години се опитвам да отблъсна всичко, което се докосне от мен.

Имах прекрасна жена до себе си.

Загубих я...

От 7 години се чудя как се получи...

Промених се и съжалявам за толкова много неща... а статуквото все още е непроменено.

Наскоро се видяхме, беше ... доста неловко... учудвам се обаче от реакцията си.
Дали тя беше повлияна от измененията около мен или просто вече живота ни е в различни пътища...?!
Не зная, може би ще трябва да я питам следващия път...
Ако отново не я игнорирам.


4
Езиците ми...
Винаги са ми били слабост...
Телешки особено - паниран, варен, печен... /нЪл съм Теле/.

Е добре де, това е голяма спънка за мен - бариера, която с течение на времето все повече се задълбочава...
И кое не е наред... да разбера /на 40-50%/ какво се говори на Енглиш или / на 20-25%/ да съставя що годе разбираемо изречение с прости думи...?!... ми мъча се... но не се оплаквам, някой ден ще догоня по голЕмия %...

Но пък в /Югославия/ Сърбия нЕАм проБлЕм... "добъЪр дАн" ... и съм си у нас.


5
Вече не Мечтая.
Трябва да си сменя мотото на блога...

Това отблъсквало и създавало грешени впечатления, за несериозност на МЕЧТАЕЩИЯ тип, че бил несериозен и - не моЖело да му се "вдъхва" доверие... камо ли да се разчита на него...

Ми ... добре де, не "мечтая".. но сънувам...

Една такава хубава нестинарка, с рошави коси, все се крие в клонаци и "Мраци" и ...мълчалива - и колкото пъти се опитвам да я доближа, все по-далеч се озовавам... но това поне са сънища, добре че не са на ЯВЕ...

Но пък някой ден може и да успея да я снимам и да ви Изненадам...


А изненадах ли някой сага ?!...

С 5 неща - които са си лично мои...



Няма коментари:

Публикуване на коментар