четвъртък, 26 ноември 2009 г.

и с въображение - много ми е трудно да отгатна...


кое винаги съм харесвал в теб
-Не ти пука за мен
и между другото, понеже започнах
ти си от онези жени
за които не съм - тъмна любов
нито пък - светла в сърцето
не изпитваш тръпка към мен
иначе щеше да ме пазиш само за себе си
щеше да пребродиш точно 9 земи - или може би 7
да убиеш 2-3-няколко дракона
да откраднеш/заемеш/ златната ябълка - дори
и да я споделиш с чаша вино
или мартини
с малко вермут за цвят на очите
и сухо бяло вино по - устните
щипка съблазън по - пръстите
и аромат от смокини в косите
щеше да има толкова много любов
а когато утихне - да се превърне във обич
да се разнася нечуплива със вятъра
и да оставя спомени - зад очите
и в сълзите им - да се крият надеждите
а моментите - да се развяват с вълните
дълго някъде след края на хоризонта
там където - няма море
даже и - маските ми са излишни
и там - толкова лесно е - да казваш - обичам те

а ти какво харесваш ?!...
много ми е трудно да отгатна


Няма коментари:

Публикуване на коментар