понеделник, 30 ноември 2009 г.

разказвач на сънища

не ме интересуват хорските проблеми
не ме интересуват бъдните ви дни
нито ваш'те интереси
камо ли копнежи или пък мечти
имам си
едно мечтание
зеленооко е
танцува ми
усмихва се
и дарява ме с мечти
понякога сънува
и с лунички се покрива чипото й малко носле
след това
нацупените устни събуждат я в зората
и настава
бой с възглавници
и какво ли още не
естествено с палачинки мога да успокоя момента
но на обед настъпва същински глад
вечер след - следобедната дрямка
нямам сили в спор да влизам
все пак неделя е, и от водка имам нужда
порок ми е това
но ще ви издам една тайна, или две и 3
обичам я
такава - каквато е
нищо, че с рога ме боцка постоянно
н'ли съм си теле, не ме боли
играя си със думи сред жарава
и увличам я
във стъпки
с усмивки я прилъгвам
а понякога с мечти
но обещая ли й нещо
до последно го преследвам
и го изпълнявам
ако ще и дявол да ме гони
макар, че длъжник ми е
...дявола де...
обрах го оня ден на карти и пак ми е сърдит
така, че мила ми приятелко
зеленоока си
това го знам
знам й, къде танцуваш нощем
и с какво облечена си
и как сънуваш ме
понякога с усмивка
понякога в сълзи
но едно не знаеш, все ти убягва
бдя до теб
пазя те
и разказвам сънищата ти...

Няма коментари:

Публикуване на коментар