четвъртък, 1 май 2008 г.

Точката МИ на пречупване...


Моята точка на пречупване се намира, точно тук и сега.

От възможността да избирам да продължа така напред или да поискам промяна в отношенията си, само с един човек.
Да.
Сигурно е трудно и боли всяко едно очакване и поредната надежда, която изпитваме и желаем толкова дълго време.
А какво стана ?!...
Потъпках най-святото нещо в което вярвах ...
Нещо, за което съм копнял толкова дълго време.
Това ли е момента в който ще си кажа ...
-Постъпи грешно. Последствията са си за твоя сметка...
И ще живея известно време с тях.
До кога, не зная.
Зависи от избора ми и от това, колко ще ме заболи от Точката ми на пречупване.
Може би...
Правилата се променят и ако искаш да бъдеш с някой... е да бъдеш само с него.
Без Условия...
Без Премълчавания...
Без да прикриваш истината независимо каква Е...
Съгласен съм и това ще наклони везните...
В чия полза ?!...
Моя..
Твоя...
Ничия...
А,
какво става, когато два свята се сблъскат?!...
Нима единия ще надделее и той няма да остане незасегнат ?!...
Не.
Всичко се променя, до най-малка подробност и Ефекта на пеперудата ще ни отправи в незнайни посоки.
Възможността да комуникираме ще помогне ли да видим пътищата ни, дали се пресичат или се сливат?!...
Нямам отговори...
Моят път криволичи, не засегнат от коловозите на живота.
И може би, затова няма посока и цел.
За това съм такъв и търся сред всички малки пътечки.
А истината е друга.
Усещам, че потъвам и търся моята идеална права.
И ми е все по трудно да избягам от себе си.
Греша.
И понасям последствията си.
Точно тук и сега в... Точката МИ на пречупване...




Няма коментари:

Публикуване на коментар