четвъртък, 4 октомври 2007 г.

“БЯГСТВО ОТ СВОБОДАТА”

...нещо, което се каня да направя от много време...?!?!...да споделя защо понякога Щастието се изплъзва точно, когато го виждаш и протягаш ръка към него...няма да скрия, че бях провокиран от една жена да започна да пускам мои неща, които пиша и в този сайт...бях привлечен от нея и не веднъж съм и го казвал... без да желая нищо в замяна до ден днешен...обаче от няколко дни разбрах, че има нужда монетата да се обърне и да се разбере, че не всичко в тоя живот е меродавно и понякога думата на един се изправя срещу истината на друг...да видях, опитах, не съжалих...докато не чух "нещо"... и ме "заболя"...не защото ми дреме, а защото истина е друга... на кой му дреме за blueneo... и защо се впрягам при условие, че съм тук с една единствена цел... да се Забавлявам... отнемайки личната свобода на някого вие го принуждавате да бяга... отказах се да го правя и казах, че това ще е последният сайт ,в който ще се подвизавам... Съжалението ми е слаба страна, но ме принуждавате да го направя и хич не се чувствам удовлетворен от това...
...ще цитирам нещо...

Оказва се, че свободата е не само висша ценност, тя е и тежко бреме за човека. Защото тя е отговорност. Свободният човек не само взема автономно решения. Той осъзнава и следствията от тях.
“БЯГСТВО ОТ СВОБОДАТА” ЕРИХ ФРОМ

...е на добър час...оставам...без да плащам...защото още нямам сметка...

...а Щастието...нали е Щастие...
нека в Усмивка да е Щастливо :):):)


Няма коментари:

Публикуване на коментар