четвъртък, 15 март 2007 г.

Усмихнати кафяви очи

Всеки път когато влезеше въздуха спираше, хората замлъкваха, а тя с плавна походка се отправяше към джубокса. Пускаше любимата си песен и идваше към бара. Наблюдавах с периферното си зрение всяка нейна стъпка и се правех на много зает. Момента в който започваше песента й, аз заставах до високия празен стол и започвах да се приготвям да направя един от най-известните и прословути коктейли, станали емблематични в толкова филми, книги и фантазии.
Повечето котейли ги смесваш и сервираш, но сегашният който щях да и приготвя за да я изненадам щеше да ме забави малко. Време през което можех да я наблюдавам скрито.
Беше красива и чаровна с гъста коса и прекрасни очи. На тъмното осветление не се виждаше цвета им, но бяха големи и изразителни, толкова много ме привличаха. Бяха влажни и усмихнати, караха ме да се чувствам спокоен.
Избърсах си ръцете, извадих една чаша за коктейл, широка и висока.
Гребнах с нея натрошен лед и я оставих на една салфетка, ледът ще изстуди стъклото, в домашни условия замествах леда с намокрянето на чашата и две минути престой в камерата да хване скреж. Тук всичко беше представление, което разбрах, че на нея и харесва. Извадих един малак зелен лимон, нарязах го на четири. Вдигнах чашата и излях леда и пуснах четирите парчета вътре. От една чаша с вода избрах няколко свежи листа от мента, скъсах ги на малки парченца и ги пуснах. От кутия с кафява захар гребнах с една лъжичка и я изсипах, добавих 2-3 капки Angostura bitter. След това се пресегнах взех една дървена шпатула и започнах да размачкам съдържанието без да го правя на пихтия, само колкото да си пуснат лимоните сока си и да се смеси с ментата и захарта. Извадих шпатулата, гребнах пак от натрошения лед и напълних чашата, извадих най-хубавия светъл ром BACARDI Carta Blanca , отмерих на око 50ml ...и долях малко повече.
Погледите ни се срещнаха. С плавно движение дръпнах бутилката, завъртях я и я оставих на бара. Извадих една метална бъркалка заврях я в чашата затиснах всичко с една салфетка за да не се допира до ръката ми и започнах да разбърквам съдържанието на чашата енергично. Тя ме гледаше без да изпуска нито едно движение, чудех се дали и този път ще познае коктейла.
Водехме един интересен разговор с мимики и жестове, но се разбирахме прекрасно с усмивки. След 15 секунди спрях да разбърквам, изхвърлих салфетката, а чашата беше пълна със зелена хомогенна смес. Взех малко сода долях до под ръба на чашата, гребнах натрошен лед и допълних до горе. Забих нова дълга зелена бъркалка, а след това и една сламка в бяло. С нова подложка сложих коктейла на бара, преместих чашата внимателно и я оставих на около половин метър от нея.
Кимнах и за поздрав, все едно се виждахме за първи път. Повдигнах вежди очаквайки да ми каже нещо. Тя се пресегна с лявата ръка, малко и остана да достигне чашата, повдигна се леко от стола и я стисна, откривайки ми прекрасна гледка към гърдите си. Деколтето и беше отворено, гърдите и се люшнаха напред и назад и докато се усетя тя пак беше седнала на високия стол. Завъртя чашата, огледа я внимателно като критик на изложба, отпи бавно, погледна ме... усмихна се и веднага разбрах, че е познала :
-Мохито!?!?!
Кимнах с глава, отново безпогрешен отговор. Завъртях се, извадих една чаша и сложих две бучки лед, напълних с водка. Повдигнах чашата към нея, кимнах й за наздраве без да продумам и се усмихнах... Отпих солидно съдържание, което изгори гърлото ми, почуствах се добре, даже много добре, тя ме наблюдаваше внимателно в мълчание.
Тази вечер бара беше празен, имаше няколко редовни клиенти, нямаше на кого да изпълнявам поръчки и да я отбягвам. Приближих се и застанах срещу нея и продължих да я наблюдавам, усмихнах се и като че ли това решаваше всичко.
Музиката продължаваше, джубокса беше настроен да не спира и да изпълнява желанията на клиентите, нейната песен беше свършила и започна друга. Тя слушаше песента затворила очи и унесено си тананикаше все едно, че бяхме в кареоке бар...

...първият път когато я видях беше тъжна. Очилата скриваха мокрите и очи, беше сама. Свали си бялото сако на Маргаритки и го закачи на облегалката на високия стол. Поръча си бира и се отправи към джубокса, изучава го няколко минути и пусна на Sam Brown "Stop". Чудесен избор!
Остана заслушана на място клатейки се едвам в ритам, повдигна очилата и ги забоде като диадема върху главата си. Бавно се настани срещу мен и тогава видях най красивите очи! Пресегна се към чашата си, но преди да я достигне я дръпнах, поклатих с глава, вдигнах си ръката в знака на стоп. Усмихнах се и вече знаех от какво питие се нуждае...
Извадих една чаша с широко гърло, стесняващо се към високо столче, напълних я с натрошен лед и я поставих върху салфетка. Тя учудено и безмълвно ме наблюдаваше. Извадих шейкъра отделих стъклената чаша, пресегнах се избрах най-хубавата Текила която имах в момента, отмерих 35ml и я изсипах вътре. Извадих една бутилка със Коантро отлях 15ml, взех един зелен лимон отрязах половината и го изстисках в шейкъра. Смачках го на две, изцедих го отново и го пуснах вътре. За малко баланс и вкуса добавих кафява захар. Взех чашата за коктейла, изсипах леда обърнах я наопаки да се изцеди, а с другата половинка от лимона внимателно натърках външния ръб на половината чаша. Взех една солница със едра сол и започнах да въртя долната и част и солта почна бавно да се полепва върху намазаната повърхност. Когато покрих всичко в бяло я оставих, взех шейкъра поставих вътре няколко бучки лед затворих го и започнах да го разклащам енергично.
Видях я как ме наблюдава. Бях с прилепнала тениска, очите й ме изучаваха и попиваха всяка част от тялото ми. Късите ръкави позволяваха да се видят всички мускули който се включиха при разбиването. Погледът и започна от талията ми ,там нямаше какво да се клати, тя отбеляза това с повдигане на веждите и доволна усмивка. Продължи да наблюдава движенията ми и поклащаше главата си въпросително. След 10-тина секунди спрях да разбивам, отворих шейкъра взех една цедка и през нея изсипах течността в чашата. От останалата половинка на зеления лимон отрязах една четвъртина разцепих я на половина с ножа до кора и я поставих на ръба на чашата срещу солта. Сложих нова салфетка завъртях чашата огледах я, изглеждаше перфектно и я оставих до чашата й с бира.
Скръстих доволно ръце показвайки мускулите си, усмихнах се и започнах да чакам какво ще реши. Очите и бяха вече спокойни, каквото и да и се беше случило вече не мислеше за него. Понякога така въздействам на хората, нали затова съм барман, да се отпускат и да разговарят, да си излеят това което им е на душата. Аз съм добър слушател и помагам винаги с алкохол, а тази красива жена заслужаваше нещо наистина добро за което току що се постарах. Очаквах нейният избор в който почти не се съмнявах.
Пресегна се взе чашата с коктейла... завъртя я от към солта и отпи със затворени очи. Когато ги отвори с тях отвори и устните си и за част от секундата ги облиза. Усмихна ми се, кимна дяволито и отпи още веднъж без да продума и без да изрази нищо. Завъртя чашата, върна я обратно, повдигна очите си, приготви се да каже нещо, но пак само се усмихна. Сведе поглед... За миг останах разочарован, мислех си, че е познала...
...бях на другия край на бара, когато я видях да се приготвя да си тръгва, беше се наметнала и ме чакаше с отворено портмоне, приближих се бавно:
-Колко ви дължа за тази МАРГАРИТА ???
...усмихнах се и поклатих глава отрицателно, тя разбра жеста ми, стана от стола и се отправи към изхода. Наблюдавах плавната и походка и се хипнотизирах, без да се усетя я зяпах открито. На вратата тя се завъртя и ме дари с най-ослепителната усмивка, която бях виждал. Вдигна ръка и излезна в нощта, с този жест си плати коктейла. Бяхме квит...

...за момент спомена ме беше отнесъл, тя беше до джубокса и си пускаше различни песни.
Оправих сметките с последните клиенти и те напуснаха бара, обърнах се към нея, а тя с усмивка почука празната си чаша с жест за още едно Мохито...
Направих нов коктейл, но този път го оставих точно пред стола й. Взех празната си чаша изстисках останалият зелен лайм и го пуснах вътре, стар навик. Сложих си лед и сода и добавих доста водка. Преместих чашата си до нейната, изгасих осветлението на бара и оставих само една стара светеща неонова реклама за бира да свети в червено. Излязох зад дългия бар и обърнах всички столове по масите, заключих вратата и седнах на съседният стол до нейният. Отпих бавно и дълго, чак тогава се обърнах към нея на дансинга. Започнах да наблюдавам движенията на тялото й докато танцува.
С едната си ръка държеше новия коктейл, а с другата разрошваше косата си, докосваше лицето си. Прокарваше я по врата си, докосваше кожата си, разкопчаваше бавно копче по копче ризата си. Движеше се плавно със затворени очи, отпиваше от време на време и продължаваше да се върти на едно място унесена в танца. Наблюдавах всяко нейно движение, виждах прилепналите й дънки, формите да гърдите, бедрата й, всичко беше прекрасно. Отпивах бавно от чашата си и се наслаждавах в приглушената тъмнина на алкохола, музиката и движенията й.
Поредната песен свърши и започна нова. Няма да кажа коя, но когато я чу се усмихна, отвори очи сякаш нещо гореше в тях или нещо и беше щукнало току що. Остави си празната чаша и започна бавно в танц да се приближава към мен. Отпих, задържах течността в устата си, оставих чашата и се обърнах към нея. Стъпих на пода леко разкрачен все едно всеки миг тя ще ме прегърне. Продължаваше да се приближава и застана на една педя, докосна гърдите ми с длани, надигна се на пръсти... Преглътнах водката и усетих устните й...усетих вкуса на лимон с ром и ментата... усетих езика и как облиза моя вкус на водка... усетих я как се потърка в мен.
Плавно се дръпна на около два метра и започна с двете си ръце да докосва тялото си. Плъзгаше ги по бедрата си, талията, гърдите, врата, лицето. Повдигна разпуснатата си коса, тръсна глава и я разпиля. Разкопча останалите копчета на ризата си, показа се гладката и потъмняла кожа от слънцето. Разтвори ризата и я пусна зад себе си. Гърдите и бяга едри, ореолите свити, зърната настръхнали. Ръцете докоснаха плоският и корем, спуснаха се надолу между слабините на дънките. Леко приклекна свила ръцете между краката си, завъртя дупето назад и люшна гърдите си...
При тази гледка ми спря дъха, забравих да дишам. Нямам представа колко време се случваше това, но изведнъж гърдите ми започнаха до горят лишени от кислород и чак тогава се усетих, че не дишам и се задъхах...
Бавно се приближих към нея и я докоснах, тя хвана тениската ми и я изхлузи през главата. Останали голи до кръста двамата се притиснахме и се вкопчихме в прегръдка. Тя докосваше голата ми глава и набола брада, беше сложила ръцете си на бузите ми и се беше отдала на целувката.
Подхванах я под дупето и я повдигнах, тя бързо ме обкрачи и кръстоса краката си около мен. Беше лека, повдигнах я още малко и без да си разделяме устните я понесох към бара. До него имаше врата и стълбище за горният етаж където живеех. Изкачих стълбите и преди да се усетим бяхме над бара в голямо помещение без нито една стена.
Всичко беше събрано в него от кухнята до хола и банята, пуснах я до дивана пресегнах се с дистанционното включих уредбата и със тих саксофон се вкопчихме един в друг в тъмнината...
Бързо разкопчах дънките й, заедно с прашките ги изхлузих бутайки я на дивана в който с вирнати крака успях да я освободя от всичко. Придърпа ме към себе си, целуна ме, заби си ноктите в гърба ми и натисна главата ми надолу към гърдите си. Усетих аромата на кожата й, опитах вкуса на гърдите и зърната й. Целувах я по корема, по гладкия венерин хълм, за пореден път ме натисна към слабините си... Разтвори краката си и ги кръстоса зад главата ми, започна да повдига таза си и да го спуска пред лицето ми... Разтворих я, докоснах я бавно, попивах влагата й, продължих да я целувам и галя, нежно да вървя към нейното женско начало... Момента в който го докоснах, тя ме издра по гърба, натисна таза си към лицето ми, придърпа ме към себе си... Започнах да я докосвам нежно, при което тялото и се мяташе. Надвикваше с крясъци музиката...
Продължавах все по бързо и по бързо, езика ми се въртеше с нея, а тя пощуряла ме задушаваше със слабините си...
Изведнъж без предупреждение стана блъсна ме назад и изправен пред нея тя разкопча дънките ми и ги изхлузи заедно с ластичните ми боксерки.
Освободих се с две движения на краката си и застанах възбуден пред нея...
Тя се наведе пое ме с плавни топли и мокри движения, стисна го здраво в основата, завъртя го внимателно и усетих острите и зъби как се търкат по кожата ми...
След секунди ме избута на дивана и седна в мен, разтворих я внимателно, тя си намести и с плавно движение влязох в нея... Останахме така, целуваше ме и се въртеше на едно място с таза, без да се движим нагоре и надолу. Държах с шепа гърдите й, докосвах тялото й, започнах бавно да я повдигам и да влизам и излизам в нея. Това прерасна в бързо движение, което ни възбуди още повече и започнах диво да прониквам в нея.
Тя увеличаваше темпото, аз я догонвах в синхрон. През тези няколко седмици от както тя идваше при мен всяка събота вечер, желанието и страстта ни бяха завладели. Точно сега и двамата май не мислихме за любовна игра, искахме да изживеем и наваксаме наведнъж това което гори в нас от толкова време. Фантазиите и реалността ни се сляха в едно и тя избухна в крясък и спазми на тялото си, веднага свършех с нея, сякаш бях чакал този момент години.
Тя се отпусна, целуна ме нежно, прегърна ме и остана така. Галех я по гърба и наблюдавах отсреща в огледалото как се е свила в мен. Виждах голямата й татуировка на таза... Много наподобяваше моята, която беше по-голяма и беше високо на гърбът ми. Започваше от двете ми рамене и слизаше в плетеници надолу. Представих си за момент как вървим по плажа с еднотипните си татуировки хванати за ръка...
Останахме 5 минути в тишината на нежна музика... После я повдигнах, занесох я в банята. Водата отми всичко. Увих я в една кърпа и я отнесох до голямо легло, подсуших я внимателно и я положих върху ленените чаршафи. Обърнах я покорем отместих косата й и бавно я целунах по врата... Легнах до нея и докоснах тялото й, точно в този момент реших да я даря с всичката нежност която имах...и играта започна отначало ...
...когато се събудих, от джубокса в бара под нас кънтеше Sheryl Crow- If It Makes You Happy... След това я чух как се качва бавно по стълбите. Доближи се до леглото и пред затворените ми очи тупна една възглавница. Тя скочи върху нея, скривайки лъчите на слънцето които ме огряваха през отворения прозорец.
Усетих аромат на праскова, без да отварям очи се извъртях в скута й... Напрегнах си ръцете и започнах бавно да се надигам използвайки всяко мускулче по тях. Все още беше гола, допрях устните си по гладката и кожа, докоснах венериния хълм, усетих собствения си аромат... Докоснах гърдите й, след това достигнах и до устните й... И те имаха вкус на праскова, целунах я и усетих вкуса му... Явно беше намерила моите праскови в хладилника. Едно студено сочно парче от тях докосна отворените ми устни, захапах го наполовина, тя го пусна и отхапа другата част, потече сок помежду ни и се разсмях ме. Слушайки я как се кикоти се сетих, че още не е чула гласът ми. Нямаше какво да й кажа до сега, чувствата ми се изразяваха във всичко което правех.
Застанах срещу лицето й, отворих очи... Видях най-красивата усмивка, разчорлената й коса и кафявите и очи. За първи път ги виждах на дневна светлина, бяха дълбоки и весели. Бавно се приближих към ухото й, преглъщайки прошепнах:
-Какво ще правим този неделен ден? Искаш ли да е Нещо по специално?!?!
... естествено отговорът и беше двузначен, не се учудих нито за секунда, усмихнах се, легнах по гръб и нямаше сила която да ме спре да се смея... оставих го да кънти в ушите ми...
-"Sex on the Beach"...!?!?



на беб 10-02-2007г.

Няма коментари:

Публикуване на коментар