четвъртък, 15 март 2007 г.

Реквием за непозната...

Имах де-жаву, седях си на люлеещия се стол, на който седях и преди две години, разликите бяха няколко за да се различава тази вечер от предишния път, някой беше оставил в аудио-уредбата диск с албума на Bon Joui -Have A Nice Day 2005. Потърсих сред дисковете нещо леко и намерих албум с фламенко на Jesse Cook, исках тази вечер да съм сам, да слушам музика и да релаксирам, как щеше да се получи не знаех, домакините които ми бяха дали ключовете от вилата на крайбрежната улица явно ме бяха разбрали погрешно. Бяха приготвили вилата за романтично преживяване, всяко свободно кътче от входа до терасата бе със свещници, някой тихо горяха, други чакаха да им дойде времето, както нямаше да е тази вечер. Набързо си бях събрал багажа и тръгнах, пристигнах късно, ключът ме чакаше при любезният барман от съседния бар на улицата, минаваше 1:00 след полунощ. Бармана искаше да ме почерпи питие, но след този дълъг ден му отказах, а и в камерата на хладилника знаех, че има бутилка с водка ABSOLUT. Взех ключа, прибрах се, пуснах водата да се източи в банята, измих една чаша и я сложих в камерата до водката, стар навик на който ме бе научил един барман преди години. Изкъпах се за 5 минути, не се бях бръснал цяла седмица явно и тази вечер нямаше да го направя. Извадих чашата от камерата, вече имаше скреж, прибавих 2 бучки лед и долях два пръста водка, прегърнах ледената чаша и се отправих към люлеещия се стол, слушах и се наслаждавах на звука от китарата в акомпанимент на едвам чуващо се пиано. Чувах прибоя, вълните се удряха една след друга и унасяха отпуснатото ми тяло. Верандата беше голяма и вратите бяха широко отворени, имаше лек повей, който разклащаше завесите, седях и слушах, дори и чайките спяха, само аз не заспивах. Отпивах леденото питие и се наслаждавах на музиката, шумът от водата, плясъкът от всяка вълна, играта на всяко пламъче от свещите, хвърлящо странни сенки по стените, сякаш разказваше някаква история. Погледнах часовника: минаваше 2:00, бара до вилата още работеше, реших, че умората няма да ме остави да заспя скоро, обух тъмносиния си панталон, който бях захвърлил в съседство върху широкото легло, извадих нова бяла риза, сложих си дезодорант, разкопчах горните 4 копчета и я нахлузих през главата. И това беше стар навик, от който не можех да се отърва, оставих я така разкопчана все пак температурата беше повече от 35 градуса, прекосих алеята за паркиране и влязох в бара. Тук там имаше посетители, единият край на бара имаше 4 празни високи стола, настаних се на най-крайния, барманът без да ме пита ми донесе чаша с две кубчета лед и наля водка. Той знаеше какво пия, говореше ми нещо, аз кимах но въобще не го слушах, усмихвах се глупаво и чаках края на репертоара му. Забелязах как в бара влязоха мъж и две жени, двамата бяха двойка, личеше им, другата жена се настани през един стол до мен. Бармана се появи със запотена чаша бяло вино и я постави пред нея, явно и тя като мен е идвала и преди, барманът се отдалечи да обслужва на другия край някакви шумни клиенти. Следях жената как с наслада бавно отпи от чашата, беше свела поглед, косата и леко падаше на лицето, беше с очила от много тънка рамка, бяха на мода титаниеви рамки , бях виждал няколко модела но не бях сигурен дали и нейните са такива, беше с бяла рокля с тънки презрамки, който разкриваха прекрасните и рамене, гърбът на роклята беше повечко изрязан и откриваше гладка кожа, на луминесцентната лампа изглеждаше леко влажна и лъскава, нямаше сутиен, гърдите и бяха перфектни и изпълваха роклята отпред. Светло кестенявата и права коса покриваше изящните линии на вратът й, беше седнала на високия стол странично, късата й рокля се беше повдигнала и разкриваше красивото й бедро, запитах се как такава красива жена е сама тази вечер, нейните приятели нещо спореха вкопчени здраво на дансинга......тя се огледа барът беше приятно местенце. Отпусна се отдадена на хладината вътре и на божественото усещане от срещата на топлата й ръка със запотената повърхност на чашата студено бяло вино. Загледа се в плуващите кубчета лед, които се почукваха едно в друго и резултатът от това беше тръпчиво-приятното усещане от всяка глътка. Приятелите й бяха на дансинга, тя не скучаеше. Дори така беше по-добре, погледа и мина невиждащо по масите, върна се обратно и тогава го видя, седеше сам, бялата му риза беше разкопчана. Не виждаше лицето му. Повдигна питието към устните си и си представи как пръстите и докосват гладката кожа на загорелите му гърди, как устните и следват пръстите и оставят влажни следи ...вдигна очи за да срещне погледа му и чу тихия стон на очакването... отпи, а очите им се срещнаха, езикът и докосна ъгълчето на устните все още под зависимостта на фантазията й. Тогава той й кимна за наздраве. Усмихна му се и отпи нова малка глътка... Аз не отлепях очи от нея, по едно време жената в бяло ме следеше с поглед, после аз кимнах и тя вдигна чаша към мен и двамата отпихме, следващият ход беше съвсем в реда на нещата, затова и не го направих, само продължих да си седя. Чашата й беше празна, бармана изникна отнякъде и погледна въпросително към нас: -Същите питиета в някое сепаре... Слязох от столчето и зачаках, можеше и да ме прати по дяволите, но можеше и да не го направи, хареса ми и започна да ми пука какво ще направи, от време на време се случваше да се срещнат един мъж и една жена, без да намесват леглото в разговора си. Случаят можеше да е такъв, но можеше и да помисли че я свалям. Тя се поколеба, но не за дълго, взе фината си ръчна бяла чантичка от бара, запъти се към едно сепаре в дъното и седна, без да пророни дума. Настаних се срещу нея. Представих и се!Тя се разсмя искрено и весело, разчупих леда само с две думи, все още ме биваше. Усмихна се още един път с неопределено изражение, бармана донесе напитките , постави ги, изчаках да си отиде и чак тогава се обадих. Заговорихме за времето, морето, храната , виното, водехме лек и непринуден разговор, всичко излизаше от нейната уста с финес, имаше стил, възхищавах и се, бармана повтори още няколко пъти поръчката, не се бяхме докоснали до новите питиета когато повея на вятъра леко ни охлади. Станахме платихме сметката и оставихме голям бакшиш на бармана, той се погрижи за нас и ние се погрижихме за него, на това разчиташе. Вървяхме по крайбрежната улица, сега за първи път имах възможност да я огледам, не бях забелязал прекрасните малки бели сандали с малко токче и само две кръстосани каишки , разкриваха великолепно оформените и глезените и прасците. Ноктите на краката и като че ли имаха същия цвят лак като на ръцете, но на луната светлина можеше и да се бъркам. Кожата и имаше лек загар и открояваше бялата и къса рокля, смееше се весело и при всяко вдишване изпълваше роклята с гърдите си. Тя беше толкова тънка, че очертаваше всяка извивка по тялото й, явно носеше прашки , защото роклята нежно галеше дупето и без да очертава бельо, беше много красива и секси . Стигнахме края на улицата , когато тя се сети, че си е забравила малката чантичка в бара. Тръгнахме обратно, приказвахме си и тя постоянно се смееше, беше като хлапе, и аз се смеех с нея. Макар да минаваше вече 3:00 беше много задушно, кой ли знаеше какъв ден ни чака, морето се плискаше леко но вече нямаше повей, дрехите ми бяха залепнали за мен, от време на време отлепях панталона си, но ризата нямаше как, беше полепнала и нищо не можеше да я изтръгне, макар да бях отворил още едно копче отпред и да разкривах гърдите си пак ме задушаваше, беше тънка, а я чувствах толкова тежка, нямаше вятър да ни охлади. Новата ми приятелка също се беше сгорещила, роклята беше полепнала по тялото й и очертаваше формите му , луната вече падаше и хвърляше коси лъчи които още повече оформяха фигурата й, явно не се притесняваше, че я наблюдавам и ми се усмихваше. Стигнахме до бара, но беше вече затворен. Нейните приятели си бяха тръгнали, трябваше да си хване такси но нямаше никой, оставаше да я поканя във вилата. Преминахме алеята и влязохме вътре, показах и къде е банята, хавлиите и къде може да спи. Бяха ме научили на първа среща нищо да не правя, а на втора задължително целувка: странно е какви неща понякога помним. Това обаче не беше първа среща, не знаех какво е, стана ми весело.Тя ме видя и ми се усмихна, едва ли знаеше за какво се усмихвам, може би алкохола беше премахнал всички задръжки помежду ни, излезе на терасата и се приближи до парапета, намерих едно неотворено бяло вино в хладилника на най-долния рафт, забравено от някой или нарочно оставено. Отворих го, сипах в две чаши, не беше много студено, но достатъчно да разхлади устата ми. Приближих се с чашите, беше събула чехлите си и седеше боса с гръб към мен на същото място на което я бях оставил. Подухваше вятър, който си играеше с късата и бяла рокля, седяхме така 5 минути без да проговорим, слушахме вълните. Явно нещо мислеше, оставих я така, влязох и запалих и останалите свещи, беше дошъл техният ред да изгорят, смених дискът с албума на James Blunt, имаше много хубави песни , бях ги слушал често напоследък, тя влезе остави полу празната си чаша до единият от свещници, заслуша се в песента You're Beautiful... Все още седеше с гръб към мен, приближих се, леко повдигнах презрамките на роклята и ги пуснах покрай раменете й, роклята се изхлузи и падна до глезените й. Без да се обръща с единия си крак я отмести настрани. Остана гола и опря гърбът си в мен. Почуствах вълни на страст да се надигат в мен, тя също усети и се завъртя с отворени устни, вкопчих се в нея и се целунахме, провря ръце под ризата ми и прокара нежно пръсти нагоре към гърдите ми, движеше ги много нежно. От време на време забиваше леко ноктите си в мен. С леко движение разкопча ризата ми и я изхлузи назад зад гърбът ми, остави я да падне зад мен, така близко до мен усещах как гърдите и се докосват до кожата ми, беше цялата настръхнала. Свалих нежно очилата й и ги оставих до неизпитата и чаша, отметнах правата й коса зад ушите, имаше прекрасно лице, целунах брадичката, забелязах много тънко и изящно синджирче на врата й с някакво малко камъче. Беше нежно, фино и изглежда с него двете се допълваха, за да са съвършени, ръцете и минаха по плоския ми корем насочиха се надолу и разкопчаха панталона ми. И той отиде при ризата. Прегърнах я, седяхме вкопчени един в друг по бельо, с малки миниатюрни прашки, които едвам я закриваха, завря ръце и бавно изхлузи ластичните ми боксерки, клекнах пред нея и много бавно започнах борба за свалянето на нейните фини прашки, внимавах да не ги скъсам, а точно това ми се искаше. Махнах ги внимателно и започнах да целувам мястото което до сега е стягал ластика и е оставил следи по кожата,завъртях я на 180 градуса и целувах талията и хълбоците, двете полукълба на дупето, беше изящна и перфектна с плавна походка се отправи към стъклената кабинка в банята... Не я затвори, остави я открехната , чакаше ме, водата течеше върху нас и отмиваше потните ни тела, покрихме телата си със сапун и душ гела , за първи път обгръщах с ръце гърдите й, гърдите, които бях наблюдавал цяла нощ, целувах устните които бях гледал цяла вечер, толкова сладко ми се бяха усмихвали, а сега бяха и толкова сладки на вкус, ръцете й, които цяла вечер стояха тихо, сега докосваха кожата ми. Тя се притисна в мен и усети - както преди това беше видяла - желанието ми, посегна с ръка към лицето ми, погали го с върховете на малките си пръсти, целуна ъгълчетата на устните ми и ги облиза с малкото си езиче, ръцете, последвани от устните и тръгнаха през врата ми, погалиха и целунаха бавно и нежно гърдите ми, спуснаха се на долу покрай пъпа и докоснаха, онази част от мен, която я желаеше неистово. Погали я с ръце и устни... с език дълго... бавно... и безкрайно нежно... когато вече нямах сили да се сдържам спрях водата... Повдигнах я и я занесох на голямото легло, както бяхме мокри, положих я внимателно върху хладните чаршафи, затворих очите й с устните си, прошепнах й да слуша вълните, целувах нежно лицето й, и бавно, със всяка вълна, която се разбиваше, я целувах. Вълна –Целувка! Вълна –Целувка!Целувах скулите й, бузите й, устните й, крайчеца на устните й, брадичката й, отметнах мократа й коса назад и я целувах дълго и внимателно зад ухото, стана й приятно, изопна цялото си тяло пръстите се забиха в чаршафите и ги стиснаха, леко обърнах главата й и я целунах зад другото ухо. Целувах я нежно и виждах как тялото й се извива нагоре, търсейки допира до моето, повдигнах назад главата й, целунах гладката кожа на гушата й, беше още мокра и влажна. Целувах и попивах с устни, целувах я вече по врата, от време на време подухвах леко там, където се беше събрала вода по нея, усещах как гърдите й се втвърдяват, как зърната й се извисяват, докосвах ги внимателно. При всяко мое докосване до тях, тя се разтърсваше, вдигнах двете й ръце над главата й и ги стиснах с едната си ръка, исках за момент да останат там, с другата ръка започнах бавно да галя кожата й, където ми минеха пръстите целувах с устни мястото. Целувах кожата и със всяка вълна, галех я с вълните. Галех и целувах с вълните, раменете й, мишниците й гърдите й , корема й, хълбоците й. Леко хапех и захапвах кожата й. С всяка вълна, целувах и се спусках надолу по нея, по кожата й като приливна вълна. Лазех и целувах тялото й, бавно и постепенно, устните ми я докосваха, преминах през пъпа, лекичко си задържах езика в него. Целувах го и го захапвах. С всяка една вълна! Не бързах за никъде, ръцете ми докосваха и обгръщаха бедрата й, устните ми се спуснаха към венериният й хълм, гол венерин хълм, гладък и мек, с влажна и ароматна кожа, с вкус на праскова. Прекарвах устни през свивките на краката й, през четала й, ръцете ми обгръщаха външната страна на бедрата й галеха кожата й. Спуснах се още надолу, галех я с устните си по вътрешната страна на бедрата, леко я докосвах и с брадата си. Тя беше омекнала не беше остра, по-скоро я гъделичкаше, виждах как се повдига тялото й при докосването ми, след това целувах с вълните там, където минаваше брадата ми. Милвах я отвън по бедрата целувах и захапвах с вълните. Целувах коленете й, обгръщах с две ръце прасците й, глезените й, целувах я по прасците и по глезените, повдигах краката й, един след друг и целувах стъпалата й с... вълните. Обърнах я по корем, а ръцете ми леко стискаха твърдото и дупе, кожата беше еластична и влажна и ме възбуждаше толкова много, докосвах талията, целувах я и бавно рисувах по нея с език. Тя се завъртя и с две ръце хвана главата ми, и я насочи към своето женско начало, ток премина през тялото й, после започна да притиска главата ми към слабините си по силно, качи и двата си крака на гърбът ми и с всяка вълна ме стискаше между краката си. С всяка вълна натискаше лицето ми, усещах биенето на сърцето й, не чувах вълните, чувах тялото и, чувах я как стене. По зачестените и вдишвания и стонове разбирах, че идва кулминацията й, аз бързах още повече с нея, бедрата й, започнаха да ме стискат по силно, ръцете й започнаха все повече да ме натискат към нея, едвам си поемах въздух. Дишах и пиех от нейната кожа и тяло, сърцето и щеше да се пръсне, с неговия ритъм и аз я докосвах, усетих първите спазми как разтърсват тялото й, после цяла се разтресе и ме издърпа нагоре. Тялото й продължаваше да се тресе лекичко, сложих си ухото малко под корема й и се заслушах в тялото й, чувах сърцето й ,как се успокоява , чувах стомаха й, как кълкочи, чувах мускулите й, как се свиват и отпускат , дадох и миг покой да дойде на себе си. Лежах и я слушах, след две три минути тя си разтвори краката и ме придърпа по плътно , беше готова де ме приеме в себе си , започнах с талазите на вълните , беше се отпуснала и оставила в ръцете ми . С всяка вълна навлизах в нея и я целувах, докосвах тялото й, докосвах с шепи гърдите й, сляхме се в един ритъм, ритъма на вълните, като прилива и отлива, не сменяхме позата, продължавахме да се сливаме и дишаме в едно, унесени в удоволствие, не бързахме да свършваме, щяхме да продължим, докато телата ни не грохнат от умора. Усетих я как започна да се стяга , знаех че наближава края, постарах се да влизам по бързо и по бързо в нея, докато двете ни тела не свършиха заедно, запъхтяни и останали почти без дъх и сили... станахме един след друг и се измихме. Допихме останалото вино, докато гледахме изгрева на слънцето, издигайки се над залива. След това си легнахме, тя затвори очи и след няколко минутки заспа, аз седях и я гледах , надявах се, когато се събудя, тя все още да е до мен, да лежи и да спи, унесена в съня си, сгушила се в прегръдките ми. Беше забравила да ми каже името си, тогава се сетих, че на излизане от бара, бармана ми беше подал скришно бележка, която бях пъхнал в джоба на панталона си . Пресегнах се и я извадих, на нея имаше едно име. Вече знаех как се казва тази красива жена, която спеше в обятията ми, не исках това да е де-жаву, а нещо реално, гледах я как спи, и заспивайки, се надявах на чудо. ...когато се събудих, нея я нямаше... но възглавницата беше запазила аромата на парфюма й... а върху бялата ми риза метната небрежно на стола, стоеше нежен отпечатък от бледорозово червило... тя беше сън... наяве...:)))))

Няма коментари:

Публикуване на коментар