събота, 10 април 2010 г.

а може би се изплаших...

днес
15:35
Константин Величков
срещу сладкарница НЕДЕЛЯ
през трамвайните линии
малко след Сливница, посока нагоре към затвора
черни дънки
бяла блуза
черно яке
вятъра разрошва косите й
странно толкова секси ми се стори, че затаих дъх
Сссекси...
много секси
поисках да й се обадя
да я видя
да и се зарадвам
тогава се сетих за последният ни разговор:
-"Може да ми се прииска да те срещна"...?!
-"А аз пак, мога да не искам да те срещна..."

винаги съм я харесвал
и с нищо не бях заслужил подобно отношение
ако си призная, че изпитах желание да правя секс с нея/на момента/, няма да излъжа
нещо отвътре в мен се пробуди и колкото и да го мислех...
...бях сигурен, че това няма да развали приятелството ни
но само си го мислех

подминах я
беше толкова красива,
сссекси...
усмихната...
сигурно тази нощ ще я сънувам
напоследък - често ми се случва
може пък днес да съм направил грешка
но... това е защото, все още не мога да определя дали я обичам
или просто съм любопитен...

тези дни ще разбера
а може и следващият път да бъда мил с нея
тя го заслужава
дори повече, отколкото мога да си представя...
и уж имам богато въображение ?!...

а може би се изплаших...

Няма коментари:

Публикуване на коментар