петък, 20 март 2009 г.

-Защо ?!... /3/

много години срещах врати от различно естество
едни бяха изваяни
други изящни
имаше врати, привличащи с допир... не с красота
макар красивите врати да бяха в повечето случаи заключени
всъщност, тогава една врата ми подсказа как се отварят подобни врати
след това да си призная рядко имаше врата, която да не мога да отворя
стига с нещо да ме е привлякла
цвят
мекота
топлина
и... случи се
срещнах преди три години врата
една такава ... ЗАКЛЮЧЕНА
беше ПРЕКРАСНА
една такава пъстроока с рошави гравюри по горната част
изваяни дълги орнаменти надолу
ослепителна привлекателност
и същевременно излъчваше един непринуден
и привличащ усет
за нещо толкова познато
е... какво трепна в мен
и дали не поисках да отворя тази врата
хъммм ...
знаете ли 3 години минаха, а аз още стоя пред нея без да съм я докоснал
не съм чул стон от отваряне
не съм протягал ръка към нея
тя седи все заключена
и макар преди две години да "чух"
шепот от ключ в бравата й
така и не се отвори
след това съвсем се "заключи"
правих опити да я "омилостивя" с какво ли не
с думи
с действия
с традиционни нематериални подаръци
и тя
все оставаше затворена
излъчваше си своята Прекрасност...
тогава един ден я предизвиках
-Остават 10 дни, докато те погаля и отворя!
тогава вратата съвсем се изплаши и започна да ме разпитва...
стенеше мило
шептеше едно такова нежно и ЛЮБОПИТНО
-Остават 9 дни,8,7,6...
а тя милата врата все затворена беше
не помръдваше
не сменяше цвета на привличането си
-Остават 5 дни,4,3,2...
така и не се наканих да се доближа до нея
да я погаля
само шептях каква Луничка е
и това беше грешка
-Не искам да съм ЛУНА... Искам да съм СЛЪНЧИЦЕ!!!
е истина беше...че затворена или отворена вратата е ...
-...красива и нежна ЛУНИЧКА за този, който я харесваше
преглъщах нощем
радвах й се денем
почти през цялото време, чаках пред нея да се отвори
но... тя все си оставаше затворена

-Дядо, много лъжеш ?!...
-Какво искаш да кажеш с това, че Много лъжа Луничке?!...
-Не съм Луничка и колко пъти да ти казвам, че нямам Лунички...
-Зная Луничке! Така казвам само на тези, които Обичам!...

Няма коментари:

Публикуване на коментар