петък, 11 декември 2009 г.

иронично е

иронично е
не мислиш ли
както пее Morissette
какво е да обичаш
когато знаеш
че безнадеждно е
да скачаш в дълбокото
да мечтаеш
и да!... - пак - иронично е
да знаеш
че - сън е
е добре де - пак - иронично е
и тогава поисках...
нещо ново
без очаквания
нито живот
просто чувства
и капка любов...
иронично е
не мислиш ли
живота се промени
изневеряват ти близки
любими
любовници
жени...
иронично е
приятели те предават
предават те мислите - помисли
чувствата ти танцуват
жалко е нали
почти - иронично
отново - нали

а сега обърни се
там където съм стоял
избледняла сянка
сбогом
печал
това ще остане
спомен
навярно
шум на врата
скърцат панти
тъмнина
дали съм си тръгнал
иронично е
но те изпълва сивота

а за мен иронията е
ден без усмивка
когато съм щастлив
миг без целувка
когато нямам късмет
и това е отново иронично
когато обичам почти
и всеки ден да докосвам
нейните любящи очи...
без да мога да целувам
нейните прекрасни
омагьосващи ме гърди

иронично е
но когато обичаш
различно е

Няма коментари:

Публикуване на коментар