неделя, 19 октомври 2008 г.

Liverpool Express - It's A Beautiful Day

здравей
не ме познаваш
не знаеш кой съм
не знаеш за Синевата ми
нито пък за чувствата родени от хаоса в мен
нито за мечтите ми
нито за това, какво чувствам към теб
появи се, без да те очаквам
без да мога да устоя на изкушенията ти
без да мога да контролирам диханията по кожата ти
без да осъзная , че ти ме изпълваш по начин ... невъзможен за останалите
но... открих те
такава, каквато си
като... мен
частица от моя пъзел
неподреден
зная, че тепърва всичко ще се обърка
но... имам време да подредя всичко
не ми е за първи път
а на теб?!...
честит рожден ден
бъди тази, която чаках
бъди тази, за която копнеех
бъди тази, която ме откри
а аз... ще бъда този ... който съм
и...не ме променяй
обещавам да те обичам
без.... да очаквам
без да се надявам
само ще те гледам, докато спиш
а като се събудиш... ще бъда всичко
всичко, което си желала
всичко, което можем заедно да си представим
всичко... само за ТЕБ!!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар